April april

Hej på er. Har ni blivit lurade något idag? Jag har lyckats slippa undan både aprilskämt och påskkärringar, en bra dag helt enkelt :) Gick upp tidigt imorse för att hinna skriva klart referatet om Lärarens arbete. Det gick förvånansvärt fort men sen var jag tvungen att skriva klart min utvecklingsplan. Jag vet, allt detta borde ha gjorts för länge sen men bättre sent än aldrig.

Tog 12-bussen till Norrköping för att lämna in alla vfu-papper och passade även på att hämta mitt pris som jag hade vunnit. Fick välja bland en massa olika fairtrade produkter, tog en tvål (det var roligast). Sen sprang jag som en galning för att hinna med bussen tillbaka som gick 20 minuter efter att jag kommit dit. Väldigt stolt över mig själv att jag hann haha.

Har suttit och försökt photoshoppa bilder till mitt arbete. Tröttnade rätt fort. Inget kul när man inte kan alla funktioner ordentligt. Ludwig visade mig en del men så var jag för trött för att lyssna. Får se hur jag gör. Det har blivit problem med hur jag ska visa upp bilderna nu oxå. Kommer inte kunna beställa från nätet eftersom det är påsk *suck* Fick ett sammanbrott igår när jag bara grät över hur kass jag var som aldrig kan göra saker i tid. Får se om jag kan lösa det på något annat sätt.

Ludwig var föressten världens finaste igår. Jag såg en vit chokladkaka i affären för ett par dagar sen. Älskar vit choklad och dessutom var den dekorerade med en Mirandanalle. Igår, när jag minst anade det kom sötnosen hem med en åt mig. Då blev jag glad. Han är verkligen underbar!

Puss på er ♥

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har tänkt flera gånger att jag skulle köpa en sådan till dig men det blev aldrig av. Tänkte på det senast för nån vecka sen. :) Det kanske kommer en till nalle-choklad då du minst anar det. Puss och glad påsk!

2010-04-01 @ 20:43:45
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0