Trött & omotiverad

Godkväll på er. Hoppas ni överlever i kylan. Det är fruktansvärt kallt, vet lixom inte vad jag ska ta på mig när jag går ut, fryser i det mesta. Är himla glad över min nya vinterjacka, fryser inte om överkroppen iaf :)

Idag skulle jag varit på vfu men jag orkade inte gå upp imorse så jag ringde och sa att jag var sjuk :blush: Ska gå imorgon. Måste göra det eftersom praktiken är obligatorisk och examinerande. Är bara så fruktansvärt trött på allt som har med skolan att göra. Det är inget roligt alls. Ska dessutom skriva omtenta på måndag. Hoppas jag klarar den så jag inte måste försöka mig på den en tredje gång i mars nästa år.

Så istället för praktik idag så åkte jag ner till stan oh träffade söta Evelina som äntligen är hemkommen från Nya Zeeland. Åt god bakad potatis med kycklingröra på Café och Kök inne på Gränden. Älskar deras mat. Sen köpte jag nya jeans och bytte ett par strumpbyxor som gått sönder efter två användningar.

Nu måste jag hitta på någon mat och sen planera en aktivitet till imorgon. Ser fram emot helg och ledighet.

Så här trött och osminkad ser jag ut idag.


Godnatt på er små änglar.

Puss

Kommentarer
Postat av: LOSAN.se

Åhå, jag älskar bakad potatis! Finns så många goda röror att ha till också :D

2010-12-02 @ 19:26:55
URL: http://losan.se
Postat av: Anna

Fin header bild! :}

2010-12-03 @ 17:17:15
URL: http://mydearsweetdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0