Nedräkning...

Ja, som sagt idag är det alltså 10 dagar kvar till bf och jag är på dåligt humör :mad: Inte pga av något bebisrelaterat dock. Var och kollade på en lägenhet igår och tackade ja till den för den var väldigt fin men sen fick jag ett mail idag där det stod att vi inte fick den :( Så himla tråkigt, trodde verkligen vi skulle få den, hade jättemånga köpoäng men icke... Jaja, det dyker väl upp något annat men var bara så inställd på den här. Praktiskt hade det varit med för den låg i samma hus som vi bor nu så det hade inte varit långt att flytta.

Nej, om vi skulle prata om något gladare då, köpte en skötväska på Tradera förra  veckan och idag fick jag den äntligen.

Det är en Ju Ju Be BeTween och den är jättefin. Fick den för ungefär halva priset och den ser helt ny ut så bra deal enligt mig :) Här kan ni hitta fler Ju Ju Be väskor om det är någon annan som liksom jag hade svårt att hitta en snygg skötväska.

En annan kul nyhet är att vi köpt bil, yay! Vi ska hämta den på torsdag. Känns jätteskönt att inte behöva låna bil längre och nu när bebis snart dyker upp så är den väldigt välkommen. Det blev en ljusblå Audi A4 och ni får se bilder på den när den har fått komma hem :)

Nu ska jag äta lite lunch och så får jag se om jag är duktig och pluggar sen :P eller vad jag hittar på.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma Hemmingsson

det ä nu det är bra att synas något på facebook varje dag, så vet folk att ni inte åkt in ännu iallafall ;) Så spännande! NU är det verligen inte långt kvar! =)

2011-05-24 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0