Bebisgissningar :)

Ja, då har vi fått ihop en bunt med gissningar. Ska försöka uppdatera listan minst en gång per dag så vi kan hålla koll på hur det går. Ni som inte gissat än, det är inte försent att slänga iväg en kommentar här eller på facebook. Tar emot bidrag fram tills det händer något :)

Mia - 27 maj
Marie - 1 juni
Josefine - 3 juni
Mamma - 3 juni
Tessan - 3 juni, flicka
Andreas - 4 juni
Evelina - 5 juni
Angelica - 6 juni
Dan - 6 juni
Lasse - 6 juni
Susanne - 6 juni
Jessica - 7 juni runt kl 14, pojke
Ludwig (blivande pappan) - 7 juni
Anna - 9 juni
Lillemor - 12 juni
Anne - 13 juni
Emma H - 16 juni
Ellinor - 17 juni
Emma - 17 juni
Helen - 19 juni
Linda (jag) - 19 juni

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tror definitivt på en flicka, datum är svårare, men gissar på 3:e...



Spännande!

Kram

2011-05-27 @ 09:45:55
Postat av: Ellinor

Jag hoppas på snart, vill bli moster.

och jag tror de blir en flicka :)

2011-06-02 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0