♥ Älskade farmor ♥

Idag har det inte varit en toppendag. Min älskade lilla farmor somnade in imorse efter en tids sjukdom. Saknar henne redan! Även fast hon var sjuk så kom det lite som en chock. Hon hade precis fått flytta till en nytt fint hem så vi hoppades nog allihop att hon skulle orka hålla sig kvar lite till.

Jag vet att hon har det bättre där hon är nu och äntligen får hon träffa farfar igen men det gör mig inte mindre sorgsen när jag tänker på henne. Jag vet att hon alltid kommer finnas vid min sida och vaka över mig och alla som hon älskade, dessutom tror jag att en del av henne kommer finnas i mitt barn.

Farmor, du kommer alltid leva vidare i våra hjärtan ♥ Jag älskar dig och jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket! Jag kommer aldrig att glömma dig!

 

Bild tagen den 12 april 2011

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Liv

Åh så tråkigt Linda! Var det hon som alltid kom på våra konserter? Hon kommer nog att fortsätta att hålla sig i närheten ska du se. ;-) Ta hand om dig! Stor kram

2011-05-19 @ 22:31:09
Postat av: Jessica

Jag tänker på dig vännen och beklagar sorgen för dig och hela din familj! Finns här om det är något men som du säger så kommer hon nog hålla sig i närheten och hålla lite koll på att det går bra för er.

Massa kramar

2011-05-20 @ 06:52:28
URL: http://badideabear.blogg.se/
Postat av: Tessan

Beklagar sorgen, -så tråkigt!



Kram till dig!

2011-05-20 @ 09:29:03
Postat av: Jessica

Jag beklagar Linda!

Kram

2011-05-24 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0