1 månad

Idag blir älskade lilla Leon 1 månad. Tänk vad fort tiden går. För 1 månad sen kom vårt lilla mirakel till världen. Det är rätt häftigt.

Just nu sover gullungen i bärselen. Det är det enda som har funkat idag. Han har vaknat så fort jag har lagt ner honom och då vill han inte somna om igen. Det är mys att ha en liten men förut idag var det inte kul. Leon bara skrek och inget hjälpte. När han har varit så kinkig på dagarna så är det hur skönt som helst att kunna lämna över honom till maken men nu måste jag klara mig själv i en hel vecka. Mannen har nämligen åkt på dykresa till Malta. Är väl inte helt förtjust men jag lovade innan Leon kom att han fortfarande skulle kunna hitta på saker. Men mina mammahormoner håller inte med längre haha.

Nej, vi ska nog klara oss själva. Får försöka planera in en massa saker att göra så jag inte sitter själv hela tiden. Det är inte nyttigt för mig.

Ska försöka få i mig ngn mat nu innan lillkillen vaknar igen, annars kommer jag oxå bli kinkig.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tiden bara rusar fram, och jag tycker verkligen det blivit desto mer märkbart nu som förälder? Lille Sebastian fyller 1 år nästa månad, inte klokt!!



Ha det så bra :)

Kram Tessan (Stationsgärdet)

2011-08-07 @ 11:08:17
URL: http://kaffeblaskovardagslyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0