Oj, vad hände?

Hmm, uppdateringarna den senaste tiden har inte varit så bra. Men nu är jag här igen (vi får väl se hur länge den här perioden varar haha). Sen senast har vi hunnit med två konserter med LiHtösen, jul, nyår och en underbar bröllopsresa till Thailand. Däremellan har skolan försökt göra sig påmind men den har inte lyckats så bra. Har en kartläggning som ska vara inne imorgon men jag försöker inte ens längre. Sitter bara här och lyssnar på Glee och surfar runt på nätet *suck på mig alltså* Tror verkligen inte jag kommer lyckas få in arbetet i tid den här gången. Annars brukar jag kunna skriva ihop något på ett par timmar om jag måste men den här gången känns det hopplöst. Blä, helt enkelt! Tror kanske jag skippar inlämningen imorgon och använder veckan till att försöka bli klar bara och sen examineras senare.

Jaha, nu är det alltså ett nytt år oxå. Tyckte 2010 gick rätt fort. Hoppas det går lika snabbt tills det är sommar igen :) Saknar värmen något så fruktansvärt mycket! Det är tråkvädret är inte för mig.

Nej, nu tar jag en paus för att äta ngt. Får se om jag tittar in lite senare och uppdaterar mer ordentligt om vad som hänt den senaste tiden.

Sålänge kan ni få en härlig bild från Thailand.

♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 @ 14:34:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0