Bloggflytt

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att bloggen håller på att flyttas till en ny plattform. Har bestämt mig för att börja använda wordpress istället men innan ni kan få tillgång till bloggen på den nya adressen så är det lite som ska fixas iordning.

Den nya bloggen kommer oxå antingen lösenordsskyddas helt eller delvis så om ni vill ha tillgång till alla de spännande inläggen :P så får ni höra av er via kommentar på det här inlägget, mail eller facebook. Jag kommer endast ge lösenordet till de personer jag vet vilka de är och känner.

Detta är alltså antagligen mitt sista inlägg på blogg.se och jag hälsar er välkomna till den nya bloggen inom kort.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vill gärna fortsätta läsa, om jag får? :)



Kram Tessan

2011-08-24 @ 09:25:34
URL: http://kaffeblaskovardagslyx.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vill oxå läsa!!!

2011-08-25 @ 09:48:59
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0