8 augusti 2011

God eftermiddag mina kära bloggläsare (ni som är kvar efter min bloggfrånvaro iaf :)) Vet att jag inte skriver särskilt ofta längre men jag hinner helt enkelt inte sitta framför datorn särskilt mycket. Om blogg.se kunde fixa klart sin app någon gång så skulle jag nog uppdatera mer men de är ju verkligen segare än segast på den fronten *suck*

Folk har efterfrågat bilder på sötnöten men jag kommer nog inte lägga ut bilder på honom här på bloggen. Inte i nuläget iaf, får se vad maken tycker oxå. Det är ju inte bara mitt beslut.

Tänk att nästan hela sommaren har gått. Vädret har för det mesta varit kasst och när det väl har varit fint så har jag inte lyckats ta mig ut. Nu börjar jag bli bättre på att få dagarna att gå ihop men det är fortfarande inte helt lätt. Har jag ingenting bestämt så tar det ganska lång tid innan jag får på mig kläder :)

Har inte gjort något skolarbete alls under sommaren som jag tänkt men jag har däremot njutit av mina söta älsklingar. Måste verkligen prata med studie & yrkesvägledarna på universitetet för att se hur jag ska lösa mina studier. Vill egentligen inte tänka på det alls men gör jag inte det kommer jag ångra det sen när ska göra min sista termin, blä helt enkelt.

Nä, om jag skulle ta och plocka ur diskmaskinen medans Leon sover. Han somnade faktiskt mitt på dagen idag, det har inte gjort på flera dagar. Väldigt skönt att få lite tid för sig själv måste jag faktiskt påstå. Tusan, nu börjar han vifta...

Njut av det som är kvar av sommaren så får vi se när jag tittar in här igen :)

För att jag är världens snällaste så bjuder jag på en bild av gosungen (fast jag sa att jag inte skulle det haha)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

aw, lilla Leon är ju så söt <3

2011-08-08 @ 15:49:19
URL: http://ellinormolin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Oj vilken överraskning när jag skrollade ner efter att ha läst texten, och fick se en BILD?? Så söt Hi hi!!



Kram!

2011-08-09 @ 10:57:42
URL: http://kaffeblaskovardagslyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0