Ett nytt försök

Godmorgon.

Idag gör vi ett nytt försök med pluggandet. Skulle ha läst och fixat hela dagen igår men gjorde ingenting. Laddade ner avhandlingen som jag ska läsa men sen gjorde inte ett dugg skolrelaterat. Fy på mig! Idag måste jag verkligen komma igång, annars vet jag inte vad jag ska göra. 23.00 på måndag ska arbetet lämnas in så jag har redan skjutit upp det här mer än nödvändigt.

Är ärligt talat så fruktansvärt trött på skolan. Hatar det just nu och vill inget hellre än att bara hoppa av. Det irriterande är att jag inte känner för att jobba heller. Jag vill bara vara ledig ett tag, resa och upptäcka nya platser. Vill vara på ett varmt ställe där tiden inte spelar någon roll och man bara kan koppla av. Hoppas vi kan komma iväg på våran bröllopsresa snart för jag behöver verkligen en paus.

Önskar jag var här istället just nu (bild lånad från google).

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

så du kan ligga i njuta i häng mattan, på bilden:)

2010-10-08 @ 11:25:00
URL: http://ellinormolin.blogg.se/
Postat av: Jessica

De kommer från bonprix.se Fanns i jättefin blå färg oxå, var nära att köpa båda. :) De kostade bara 269 kr (har jag för mig)

2010-10-20 @ 21:54:04
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0