We will rock you

Jaja, jag vet att jag inte ska sitta här och skriva när jag har skolarbete att göra men det är ju mycket roligare att inte göra det :)

Lyssnar på musiken till musikalen We will rock you som sätts upp i Sverige i höst. Älskar Queen så jag skulle gärna gå och se den. Förstår bara inte varför det ska vara så himla dyrt. Över 600 kr för att sitta på en bra plats. Minns när vi köpte musikalbiljetter för runt 200 kr (eller vad var det Jessica?) Det var iaf när vi skulle se RENT i Växjö. Otroligt bra (både priset och musikalen).

Update: 90 kr betalade vi för att se världens bästa musikal, har Jessica upplyst mig om. Tänk om det kunde vara så trevliga priser idag oxå.

Hammer to fall från We Will Rock You.

Åh, vad jag vill åka till New York och lägga alla mina pengar på musikaler. Skulle vara heaven för mig helt enkelt :) Någon gång ska jag dit, så är det bara. Får nog vänta ett tag dock men det är bra för då har jag något att se fram emot.

Lite rörigt inlägg det här känner jag men jag kan ju inte vara på topp hela tiden hahaha.

Tänkte jag skulle försöka komma på vilka musikaler jag faktiskt sett live men fick total blackout. Så det får bli en annan gång.

I want to break free. Älskar både låten och videon (även om den är lite konstig :))

 

Nu ska jag transkribera lite intervjuer.

Puss ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har t.o.m bevis för att vi köpte biljetter för 90 kr då vi var i Växjö. Linköping kostade 190 tror jag eller nåt sånt.

2010-05-27 @ 20:26:58
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0