Trodde jag skulle klara mig

Fattar inget. Sitter här med näsan full av snor, kan inte andas och det kliar i halsen. Jag trodde att jag skulle förskonas mot förkylningar ett tag nu. Var ju nyss sjuk :( Blä, helt enkelt. Så där, nu har jag klagat färdigt för idag ( iaf om förkylningar haha)

Hamnade i världens regnoväder när jag cyklade hem från kören igårkväll. Kollade på de mörka molnen när jag satte mig på cykeln och tänkte att det där inte såg så bra åt. Och minsann, jag hann åka ett par hundra meter sen så kände jag den första regndroppen. Denna försökade sig snabbt till många många fler regdroppar och jag var inom ett par sekunder genomblöt. Tur att jag var på väg hem iaf, då känns det inte lika jobbigt.

Denna lediga dag ska spenderas läsandes är det tänkt men vi får väl se hur det blir med den saken. Bara jag gör någonting idag så är jag nöjd. Vill inte att det blir som det brukar bli för mig, att jag har hur mycket tid som helst men inte gör ett dugg iaf.

Ska börja med att äta frukost :)

Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Know that feeling... Men jag har ett tips! Ta på dig riktiga byxor istället för att lalla runt i pyjamas eller mysbyxor hela dagen för gör du det så känns det som att du har latat dig även om du faktiskt åstadkommit saker. :) Så är det för mig iallafall. Gör jag bra saker i mjukisbyxor så känns det ändå så slappt att jag känner mig lat... :)

2010-05-13 @ 10:56:21
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0