Svärord

Har blivit förkyld igen. Hoppades att det kanske inte skulle bryta ut men så fort jag tänkt tanken kom det. Är trött, hängig och täppt i näsan. Blä. Skönt att det är långhelg nu iaf (eller snart iaf) så jag kan vila upp mig lite. Ska kanske hänga med till Mönsterås, har inte bestämt mig än.

Älsklingen har varit världens gulligaste idag. Han gick till affären utan att jag hade sagt något. Då blev jag glad :) Jag vet, det låter kanske konstigt att bli glad åt ngt sånt men efter ett par år i ett förhållande är det verkligen de små sakerna som betyder mest.

Det blev tacos till kvällsmat och sen hoppade jag in i duschen. Testade mitt nya balsam från John Frieda. Håret blev väldigt lent när jag sköljde det men vet inte hur slutresultatet blir än.

Nu ska jag smörja in mig och gå och sova. Imorgon ska jag fortsätta ta kort med ett par av barnen på dagiset, kommer nog bli roligt. Sen är det helg :)

Godnatt på er mina sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Små saker är fan guld värt. Ska man gå och vänta på gigantiska romantiska gester så kommer man få vänta ihjäl sig. Heja småsaker!!!

2010-05-12 @ 07:50:06
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0