Nu blev det kväller

Gud, vad jag har fart runt idag. Helt slut. Har suttit på cykeln 6 gånger sammanlagt. Kanske inte låter så mycket men det känns kan jag säga. Är trött och vill helst bara sova nu. Men, sånt kan man inte hålla på med när det är skolsaker som ska fixas. Ska bli skönt att få det här seminariet avklarat så jag kan koncentrera mig på uppsatsen sen.

För tillfället håller jag på att läsa i boken som vi ska ha seminarium på men har tagit en paus för att laga mat. Det blir lax i tomatsås med bulgur. Är jätteenkelt, går fort och är väldigt gott. Älskar lax, fast inte när den är gravad och slemmig.

Imorgon ska jag försöka få tag på vigselförrättaren. Kanske bra att ha en sån :) Måste ringa skatteverket och fråga om mitt efternamn oxå. Stavar ju egentligen utan h i mitt namn men vill ha med h som farfar alltid gjorde. Så ska kolla om det går att ändra det samtidigt som man ändrar efternamn.

Nej, nu är maten klar och jag håller på att hungra ihjäl.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: smäm

ska du gifta dig? vad roligt :)

2010-05-24 @ 23:15:26
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad ska du heta i efternamn? Och gravad lax är visst gott. :) Love u!!!

2010-05-24 @ 23:16:17
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0