Ljuvliga töser, dancing & happy birthday

Hej på er. Jag vet att det var länge sen jag skrev men har verkligen inte haft någon inspiration till att sätta mig här. Har inte så mycket tid nu heller, ska strax iväg på spelkväll men lite hinner jag nog skriva :)

Nu har jag haft en veckas vfu och det har varit väldigt kul. Vet att jag ofta klagar innan jag ska ut på praktik men den här gången känns det bra. Trivs jättebra med alla mysiga barn och trevliga pedagoger. Går bra tider nu oxå, så jag känner mig inte helt slut när jag kommer hem. Blir lite långhelg nu oxå för jag ska till tandläkaren på måndag och då är jag ledig. Hade visserligen hellre varit på förskolan men jag kan inte skjuta upp tandläkarbesöken längre, måste verkligen fixa mina tänder innan alla trillar ut.

Helgen blir inte lugn för 5 öre. Imorgon ska vi fira pappa som fyller 51 och direkt efter bär det av till LiHtösens vårkonsert. Hoppas ni kommer dit, ni vi väl inte missa vårens bästa konsert? :P Nej, jag tror verkligen det kommer bli hur bra som helst. Ska bli kul att stå på scen igen. Jag är förresten konfrencier, lite nervöst men det ska nog gå bra.

På söndag har vi dansuppvisning. Ska oxå bli fruktansvärt roligt! Men tråkigt att det är sista dansen för terminen och kanske på länge. Inte säkert det blir någon streetjazz i höst :( Vet inte vad jag ska göra då isf. Älskar verkligen att dansa och vill inte för allt i världen sluta med det. Önskar någon kunde komma och ta över klassen om Jonna inte hinner med oss.

Nu ska jag kolla vad True Blood-böckerna kostar och sen göra iordning mig. Lovar en uppdatering av Stockholmsbesöket senare, (imorgonkväll kanske) Jessica, klagade nämligen :)

Puss på er sötnosar ♥

Kolla min söta tröja jag köte idag på NewYorker. Blev kär i den när jag hittade den i Kista men den fick inte följa med hem förens idag. Yay :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Världens finaste uggle-tröja! Jag köpte nästan en idag då jag var ute i Kista med Emelie. :)

2010-05-07 @ 21:07:04
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0