Äntligen något bestämt

Det är med bröllopet har hela tiden känts ganska overkligt. Har inte direkt planerat något och vet inte i vilken ände jag ska börja ens. Det enda jag har gjort är att kolla på klänningar :) (vilket påminner mig om att jag måste börja kolla efter mönster istället nu).

Men nu känns det verkligt helt plötsligt! Idag har jag nämligen bokat våran vigselförrättare :) Så himla kul helt enkelt. Nu känns det som att jag kan börja med allt det andra oxå, nu när jag vet vilken tid jag kommer att bli fru. Det låter lite läskigt att säga det (skriva det) men på ett bra sätt. Har fjärilar i magen och längtar verkligen.

Nästa steg i planeringen blir att skicka in hindersprövningen och anmälan om efternamn. Sen måste jag få tag på Jessica så vi kan börja med inbjudningarna snart oxå.

Nu måste jag äta något. Ska iväg på spaparty hos mamma ikväll och vill inte gärna sitta där och hungra ihjäl.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

nej men.. grattis Linda =)

2010-05-26 @ 16:32:27
Postat av: ewe

:d åhh ja vill vara med..åhh ja blir så ledsen.. Men glad thii puss

2010-05-26 @ 16:37:20
Postat av: Jessica

Call me whenever you want. Jag är din ödmjuka tjänare i detta. :) Oh, vad roligt. Handla på Panduro och plita vackra kort till folk jag inte känner. :) Jag älskar sånt! Nu kör vi!!!

2010-05-26 @ 21:47:20
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0