29 maj 2010

Hej alla. Hoppas ni har en härlig lördag vad ni än tar er för. Jag har suttit sen 10 och skrivit på uppsatsen tillsammans med Andreas. Vi lyckades bli klara med resultatdelen så nu har vi inte så överdrivet mycket kvar :) Känns skönt. Nu håller jag på att göra lite mat. Åt bara en macka imorse så jag är rätt hungrig nu. Älsklingen var söt och gjorde en bacon- och äggmacka till mig så jag orkade inte göra någon gröt efter det. Nu blir det iaf pommes med fiskpinnar. Enkelt och gott. Det är förresten lite Jessicas och min paradrätt eller nåt i den stilen hahaha. Vi kan allstå göra annan mat men detta är vad vi brukar äta när vi ses. Tradition helt enkelt. Ska se om det finns något bra att kolla på oxå. Har inga avsnitt kvar av vare sig Desperate Housewives eller One Tree Hill och Grey's får jag inte se själv. Kanske har någon bra film...

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-31 @ 00:39:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0