Roligt på gång

Ja, nu är det mycket kul på gång. Gillar dessa perioder i livet när allt känns rätt smidigt och bra. Tråkigt bara att två av mina favoritpersoner flyttar en bra bit bort bara. Evelina åker i nästa vecka till Nya Zeeland för att plugga där i 6 månader. Är verkligen jätteglad för henne, hon är hur duktig som helst på det hon gör så hon förtjänar det här. Men lite trist att hon missar bröllopet och att det kommer dröja ända tills jul innan vi ses igen. Sen flyttar Jessica långt långt upp i landet för att bli danslärare. Det kommer typ ta 12 timmar att åka dit nu. Fast det ordnar sig nog, få ta långledigt och åka och hälsa på henne :) Svårare att hälsa på min syster. Aningen dyrare att åka till NZ.

Ja, vad är allt det bra som händer då?

Ikväll ska jag på Twilight Movie Night med Ellinor. Det ska bli roligt. Tycker egentligen inte att de två första filmerna är så bra men hoppas på att Eclipse ska vara lite bättre. Klockan 18 drar det igång så jag ska börja fixa iordning mig strax.

Imorgon åker jag, Ludwig, mamma, Ellinor och Evelina till Liseberg. Ska oxå bli jättekul. Älskar nöjesfält. Vill åka till Grönalund oxå men får se om det hinns med i år. Hoppas bara att det blir bra väder.

Snart ska jag gifta mig med världens underbaraste sötnos. Det känns inte rikigt klokt. Fick hem papprena från skatteverket idag. Det fanns inga hinder för mig och älsklingen att ingå äktenskap. Det var ju tur det :)

Har uppdaterat bröllopsbloggen lite nu oxå men designen är fortfarande inte klar så ni får ha överseende med det.

Får se om jag hinner skriva ngt mer idag. Kommer komma hem mitt i natten och sen ska vi åka tidigt imorgon så det kanske inte hinns med.

Njut av solen nu.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0