One short day

Läste för en stund sen klart The Reunion (bok nr 4) den var sådär. Köpte The Return: Nightfall så den ska påbörjas senare idag :)

Ska försöka att inte göra så mycket idag. Har inte varit helt ledig på länge så jag vill passa på. Visserligen slutar ju skolan nästa vecka så då får jag ju sommarlov men om jag har tur hittar så hittar jag ett jobb och då blir det ju inget ledigt i sommar.

Hade tänkt att åka ner på stan för att kolla på Dance in the City men jag känner inte för det. 

Just nu väntar jag på att Danne ska komma hit och hämta min resväska som Evelina ska få låna när hon åker till Nya Zeeland. Ska få i mig lite frukost oxå hade jag tänkt.


Ha en härlig dag.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0