Måste bara prova

Frågade ju i förra inlägget om någon visste hur man la in musik i ett inlägg utan att behöva få med videon. Tyckte jag letade som en galning efter svar men nu verkar det som att jag har hittat lösningen på mina problem :) Så ska testa om det fungerar:

Haha, det funkade! Vilket framsteg :)

Låten är från en ungdomsserie som visades på sommarlovsmorgon för en herrans massa år sen. Älskade den. Serien heter Mirror Mirror.

Egentligen hade ni kunnat få se videon till låten oxå för de har lagt in bilder och klipp från min favoritshow Doctor Who istället för det riktiga introt. Bara att typ dubbelklicka på den så ser ni.

Nu ska jag sova. Skrev precis klart min del av den tidigare forskningen som ska in i uppsatsen. Imorgon ska det skickas in och sen är jag ledig. Härligt!

Godnatt och sov så gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0