Lite sommar

Äntligen känns det som att det börjar bli lite sommar! (hmm, säger jag det i varje inlägg numera?) Kom hem igår kväll från en härlig midsommarhelg nere i Mönsterås. Jag och älsklingen åkte i torsdags efter att jag träffat Jessica på stan. Vädret har varit underbart hela tiden. Inte en droppe regn. Det var första gången på länge som midsommarafton har varit så fin. Har myst med söta kattungar, solat, busat med barn, ätit en massa, läst lite och övat på att parkera i garage. Att köra in i garaget gick bra men usch vad nervös jag var. Förra gången (midsommar 2009) gick det nämligen inte så bra... Körde in Ludwigs morfars bil i garaget och skrapade upp sidan på bilen för att jag var för nära kanten. Sen dess har jag hållt mig undan från garage men Ludwig tyckte det var dags att jag tränade på det.

Har inge bilder att bjuda på för tillfället. Kameran glömdes i bilen och Ludwigs telefon är inte hemma. Så ni får kanske se några senare idag eller imorgon om jag kommer ihåg.

Det blev en kort uppdatering det här men nu ska jag göra lite frukost för jag är väldigt hungrig :)

Hoppas ni har haft en härlig helg iaf.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0