Eclipse

Godmorgon.

Håller på att göra iordning mig, vi ska strax åka till Liseberg :) Ville bara säga att jag hade en bra kväll. Det var roligt att se alla tre filmerna i the Twilight Saga på en gång och jag blev glatt överaskad av tredje delen. Eclipse var mycket bättre än de två första filmerna. Jag skrattade mycket och det var mer action. De hade även med lite fler detaljer från boken, vilket jag gillar. Skriver mer om det imorgon. Nu måste jag verkligen fortsätta annars kommer vi aldrig iväg.

Hoppas alla får en härlig dag (även om det är lite tristare väder idag)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Eclipse var riktigt bra :)

Och det va mysigt o se dem på bio alla 3 o med dig systeryster <3

vi får gå på fler bio kvällar tillsammas :)

2010-07-13 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0