24 juni 2010

Godmorgon alla sötnosar.


Nyvaken med oborstat hår...

Idag bär det av till Mönsterås för att fira midsommar. Ska bli härligt men det känns inte rikigt som det redan är den här tiden på året. Jag vet att jag ofta säger att tide går fort men det är verkligen så. Det verkar som att ju äldre man blir desto fortare försvinner ens tid. Borde bli bättre på att ta tillvara på mitt liv.

Beställde min vigselring igår förresten :) Älsklingen var världens snällaste och godkände den ringen jag ville ha. Ska ta runt en vecka att få den. Undrar hur jag ska lyckas låta bli den de närmsta månaderna bara haha. Vet inte om jag ska visa en bild på den än eller inte. Vill kanske få hem den först så jag vet att jag blir nöjd.

Nu måste jag börja fixa lite här hemma om jag ska hinna med allt. Måste packa, äta frukost och plocka iordning lite innan jag åker in till stan för att träffa Jessica. Vi ska kolla efter en tärnklänning. Ellinor har nog hittat den hon vill ha. Jag ska kolla efter den idag. Hoppas den finns kvar annars var det nog inte menat att hon skulle ha just den klänningen.

Vi får se om jag lyckas uppdatera senare idag eller under helgen. Om jag inte hinner titta in så önskar jag er alla en trevlig midsommar!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan väl få se den iallafall, jag är ju hederstärna. :)

2010-06-24 @ 09:54:56
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0