Vigselring & tutande bilar

God morgon.

Nästan varenda gång jag kollar på klockan numera så tänker jag automatiskt på vad klockan är hos Evelina. Vet inte varför jag gör det, det bara blir så. I skrivande stund är hon alltså 20.15 på Nya Zeeland :)

Jag vet inte vad det var med mig igår. När jag var på väg in mot stan för att hämta ut vigeselringen (:)) så var det två bilar som tutade på mig. Sånt händer inte överdrivet ofta direkt så frågan är nu om jag var ovanligt snygg där jag satt på min cykel eller om jag såg väldigt konstig ut och folk kände att de ville uppmärksamma detta... Har tyvärr ingen bild på hur jag såg ut igår men jag tyckte jag såg ganska vanlig ut.

Ja, vigselringshämtande var ju det som stod på schemat för gårdagen. Det började inte så bra dock. 16.30 skulle vi vara inne i stan för att möta upp butiksägaren som egentligen var ledig och endast kom inte till stan för vår skull (hur snällt som helst). Jag var framme ganska exakt (för jag begav mig utan sötnosen) men älsklingen kom inte ifrån jobbet så det där med tiden gick ju inte så bra. Iofs så gör det aldrig det när det handlar om tid med mig och Ludwig. Vi är nog bland de värsta på att komma i tid. Undrar vad det beror på?

Sen visade det sig att älsklingens kort hade blivit gammalt och slitet för det ville inte fungera, bara att bege sig till banken helt enkelt vilket inte hjälpte förseningen direkt. Fast det var ju ingens fel, det är sånt som händer. Fast det var ju typiskt att det skulle hända just igår :)

Nu är ringen iaf i säkert förvar här hemma. Det är verkligen en underbart vacker ring. Älskar den och älskar Ludwig för att han gick med på den ringen!

Nej, jag skulle ju egentligen skriva om vårat på besök på Liseberg men det här inlägget kommer ju bli ofantligt lång isf så det får bli nästa gång haha.

Nu ska jag göra frukost.


Glöm förresten inte bort att kolla in min sko och designa dina egna :)

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0