18 juli 2010

Godmorgon.

Hoppas ni hade en bra lördag och att ni har sovit gott. Jag och älsklingen gjorde inte alls mycket igår; tvättade, var ute och gick och bara tog det lugnt helt enkelt. Himla härligt med sådana dagar. Idag däremot har jag lite mer att fixa. Ludwig har åkt iväg för att dyka med ett par kompisar så jag tänker passa på att kolla lite på körens bokföring. Snart dags för bokslutet och jag fasar. Ibland förstår jag inte alls varför jag satt kvar ett år till på den här posten *suck* Jaja, det ska väl förhoppningsvis gå bra och sötnosen har sagt att han kan hjälpa mig.

Nu ska jag äta lite frukost och kolla på ett avsnitt av OTH innan allvaret drar igång :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0