Vemodiga söndagar.

Sista dagen på veckan och även på januari. Har svårt för söndagar. Sista dagen på helgen... Jag som gärna skulle ha längre helger tycker det är aningen tråkigt att veta att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll bara för att jag börjar tidigt imorgon. Men samtidigt är det härligt för jag har egentligen inget att göra. Kan ta det lugnt typ hela dagen. Det är inte ofta det är så.

Hade tänkt att överaska min älskling med amerikanska pannkakor till frukost imorse men så visade det sig att vi inte hade några ägg så vi ska göra pannkakor till kvällsmat istället. Mums :) Men blev precis lite sugen på tacopaj oxå... Hmm. Jaja, något gott blir det nog iaf.

Ska försöka ändra min bloggdesign idag med hjälp av dataexperten här hemma. Jag kan inget om photoshop och har jättesvårt för att lära mig. Har bett Ludwig att han ska försöka få mig att förstå så att jag inte behöver be honom om hjälp varenda gång jag vill ändra bloggens utseende. Hoppas det blir bra iaf. Har gjort en design men den kanske ser hemsk ut i verkligheten. Får se när den kommer upp :)

Ludwig håller på att installera om våran HTPC, hoppas han är klar snart så han kan hjälpa mig istället.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0