Ny vecka

Hej alla.

Idag är det måndag, skulle gärna se att helgen var ett par dagar längre men men vi får göra det bästa av det. Usch vad entusiastisk jag låter helt plötsligt, lika förvånande som mina uppdateringar haha.

Idag var det första dagen på den nya kursen, hade introduktion och en forskningsföreläsning. Jätteskönt att få lite rätsida på saker och ting. Nu känns det inte så skrämmande längre. Tror nog att det kan bli rätt kul, jobbigt bara att det blir nya grupper. Under vecka 6-9 ska vi hålla på med egna produktioner, jag hoppas jag hamnar i musikalgruppen och att det blir trevligt folk. Då kan nog våren gå rätt fort :) Sen är det sommar innan man vet ordet av.


Bästa musikalen ever :)

Ikväll ska jag iväg och träna med mamma. Det blir gym och simning tror jag. Skönt att börja komma igång med träningen ordentligt. Ska försöka träna minst två gånger i veckan, vi får väl se hur det går med den saken.

Hörs sen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0