Kors i taket...

Nu sitter jag här igen, förstår inte vad det är med mig. Helt plötsligt är det jättekul att uppdatera bloggen, inte för att jag har så mycket spännande att berätta om men det är kul ändå.

Idag har vi haft socioanalytiskt rollspel (tror jag det hette) på dramaverkstaden. Det låter trist, jag vet, men det var hur roligt som helst! Kom på att jag verkligen saknar att spela teater och mina drömmar om att bli musikalartist väcktes åter igen till liv.

Övningen gick iaf ut på att vi tilldelades olika roller och sen skulle vi på återträff med klassen från gymnasiet. 20 år hade passerat. Vi fick veta lite allmäna saker om våra karkatärer som vad vi hade på oss och vad vi tyckte om. Sen fick vi även dold information. Vi skulle vara på klassfesten i 45 min och sen vara kvar i rollerna när vi pratade om det efteråt med läraren. Jag hade otroligt kul faktiskt :)

Nu är det äntligen helg. Ska inte göra någonting, bara ta det lugnt och ladda inför nästa kurs som börjar på måndag.

Fast nu måste jag få i mig något ätbart innan jag dör. Blir nog lite Doctor Who oxå :)


Hörs sen kanske, om inte denna lust att skriva helt plötsligt försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0