Helt slut.

Så himla skönt det var att träna idag. Hoppas jag kan hålla det uppe nu så jag inte tappar lusten igen. Jag var med mamma på easyline. Fruktansvärt jobbigt, trodde jag skulle dö (eller spy iaf). Ledaren var på oss hela tiden och peppade, gillar verkligen när de är så, då orkar iaf jag alltid lite till.

Efteråt bastade vi och sen bjöd mamma mig på en glass som var väldigt isig men ganska god.


Oftast tränar jag dans & då kan jag se ut såhär... om det är uppvisning... och för länge sen.

Alltid lika härligt att träffa mamma, jag behövde få prata av mig ordentligt idag och hon ger alltid bra råd på hur jag kan gå vidare och hon står alltid på min sida.

Nu ska jag sätta igång att läsa lite medan jag väntar på att Ludwig ska komma hem från klättringen. Måste nog äta något oxå.

Kram på er och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: så lite så och tack själv :)

2010-01-20 @ 22:45:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Prata med mig oxå! Jag är jättebra på problem. :) Och jag får aldrig höra nåt längre...

Saknar dig! Jag är oxå på din sida. Fast jag inte ens vet vad det handlar om. :)

2010-01-22 @ 20:52:19
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0