Dags att laga mat.

Idag har det varit lugnt. Sov länge och kollade på serier halva dagen tillsammmans med min älskling. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Tog ett bad, var i affären och sen var klockan 22.

Funderar på att åka upp till Stockholm någon helg för att kolla på Avatar i 3D, skulle vara kul om det blir av. Roligt att hitta på något annat än att bara vara hemma hela tiden.

Nu håller vi på att laga mat. Det blir baconinlindad fläskfilé med färsk pasta, namnam :)


Min sötnos lagar mat.


Isis hoppas att Ludwig ska tappa något gott.


Venus spanar på något (vet inte vad, hon ser alltid saker som vi inte ser).

Nej, nu ska jag gå och hjälpa till i köket.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då kan vi oxå ses ju. Dan och jag försökte se den men det kom alltid saker i vägen. :) Kom hit och gå på bio, vetja!

2010-01-23 @ 23:07:08
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0