24 januari 2010

Hej på er.

Har inte så mycket att skriva idag men kände ändå för att plåga er lite med ett inlägg :)

Gör inte alls mycket just nu, det är en sån där skön slapparsöndag. Har varit iväg till universitetet för att lämna tillbaka lite böcker som var försenade och hämtade körens post (mitt ansvar eftersom jag är kassör).

För tillfället väntar jag på att tvätten ska bli klar och för att få tiden att gå har jag börjat läsa på Jessicas bok igen. Har inte kommit så långt men det är spännade. Får ta till vara på den lilla fritid jag har nu för på måndag drar det igång igen. Har kollat på schemat och det ser heljobbigt ut men förhoppningsvis blir det roligt. Känns inte som det just nu bara, är inte redo för att sätta igång med skolarbetet, vill vara ledig lite till.

Måste sätta igång med att fixa till portfolion oxå, det var lite kompletteringar att göra på den. Det var inte mycket så de borde gå fort bara jag väl börjar. Ska bokföra lite med hade jag tänkt.

Nu måste jag dock äta något. Är hungrig och sugen på godis.


Kolla vilken söt bild jag hittade, fast den ser lite crazy ut tycker jag.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jessica

Yihaa!!! You go girl! Läs, läs, läs och säg sen vad du tyckte! Jag behöver nåt roligt i mitt liv just nu, är omgiven av färg och damm hela dagarna... :)



Apropå bilden: När vi spelade Rappakalja senast så skulle vi förklara vad som hände ett visst datum och då hittade Jimmy på att det var dagen det först gjordes ett försök att utrota alla koalor i Australien... :) Det var lite roligt, tycker jag.

2010-01-24 @ 18:57:48
URL: http://badideabear.blogg.se/
Postat av: Evelina

ungefär som du då hehe..söt men ganska galen

2010-01-24 @ 19:12:23
URL: http://ewetells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0