21 januari 2010

Hej alla.

Nu är jag hemma igen och tänka sig att jag uppdaterar bloggen, ganska imponerad av mig själv haha.

Det gick iaf bra på seminariet, blev jätteförvånad men jag fick nästan bara bra kritik och sånt är ju alltid trevligt. Hon som höll i det sa att jag skrev väldigt ärligt, innovativt och roligt. Hon hade nog aldrig sett någon skriva på det sättet som jag hade gjort. Blev ganska glad över det berömmet eftersom jag tycker det är kul att skriva (visserligen inte skolarbeten men ändå).

Sen var det ju Nathalies sista dag idag, jättetrist faktiskt! Hon är alltid så himla glad och rolig men hon är färdigutbildad nu. Så GRATTIS till henne. Hon bjöd iaf på god tårta och hon lovade att komma och hälsa på. Eller så sa vi att hon var tvungen att komma och hälsa på och hon kanske undvek att svara...hmm

Imorgon är det drama och sen äntligen helg. Ska bli så skönt.

Nu ska jag se om det finns något ätbart här hemma.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0