20 januari 2010

Hej igen alla.

Jag är nog sämst på det här helt enkelt men äsch, det gör inget. Jag blir inte så ledsen av det. Man kan ju inte vara bra på allt :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Disneylåtar. Borde egentligen sätta igång med att läsa portfolios inför seminariet imorgon men det är inte så värst roligt. Hinner nog med det i sinom tid.

Har kommit på att jag är kass på en sak till utöver att uppdatera bloggen. Nämligen att göra saker i tid, sitter alltid i sista sekunden med arbeten och sånt. Undrar om det går att bli bättre på att planera eller om jag bara borde acceptera det som det är...hmmm... Ludwig försöker få mig att bli bättre på det. Han vill att jag ska skriva upp allt jag måste göra på en lista så han kan jaga mig sen när jag hellre gör annat. Han är söt men jag tror nog jag mår bättre av att acceptera mig själv med planeringsbrister och allt haha. Kanske får en uppenbarelse en dag och helt plötsligt är jättebra på att planera.

I eftermiddag är det dags för årets första träningspass med mamma. Vi ska gå på easyline. Det är jättekul faktiskt, jag blir helt slut av det. Ska bli skönt att komma igång lite igen. Träningen har ju tyvärr haft uppehåll sen typ oktober, inte så bra, jag vet men jag tar ju tag i det nu iaf. Bättre sent än aldrig.

Min älskade mamma på sin födelsedag 09.

Älsklingen har ju fått jobb oxå. Jätteglad för honom och skönt att han inte behöver plugga mer. Jag skulle oxå vilja ha ett jobb, har tröttnat lite på studierna nu. Hoppas jag hittar ett jobb till sommaren så jag kan få ihop lite pengar iaf. Trist att jobba på sommaren dock, vill ju vara ledig då men så är det väl att bli vuxen antar jag. Hela tiden måste man göra saker man inte vill *suck*



Mina söta systrar, Ellinor och Evelina.

Nej, dags att försöka ta tag i saker.




Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fortsatt trevlig dag idag :)

några planer för dagen?

2010-01-20 @ 14:22:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag tycker de lät kul att han ska jaga runt på dig Hehe

2010-01-20 @ 14:23:10
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2010-01-20 @ 16:01:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så där är jag med när det kommer till planering och jag har faktiskt gjort en lista som ska bockas av. Tips från mig till dig: GÖR INTE EN SÅN! Man får skitdåligt samvete då man ser på riktigt hur lite saker man gör i tid!!!

2010-01-22 @ 20:50:47
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0