När du får oväntat besök

Gud, jag håller på att bli galen! Tror snart att grannarna kommer in igenom väggen. De håller på med något renoveringsarbete och det består tydligen av att borra stora hål i hela väggarna, det är vad det låter som iaf. Kan knappt tänka. Hoppas de tar lunch snart så jag kan få slappna av en liten stund. Gaahh

Idag hade jag tänkt att testa ett av zumba-passen (hoppas jag hör tv:n i allt oväsen bara). Sen måste jag gå igenom danserna innan det är klass ikväll. Ska nog göra lite bokföring med så jag kan lämna över bokslutet för granskning snart.

Nej, tror jag måste gå och kolla så att jag inte har besökare i garderoben. *suck*

Om jag inte har blivit alltför galen av detta oljud så skriver jag senare :)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0