Höst?

Godmorgon. Har ni sovit gott? Jag vaknade när älsklingen gick till jobbet vid 8 men har inte gjort något vettigt sen dess. Väntar på att rörmokaren ska ringa och säga att han kommer och fixar vårt avlopp. Har inte kunnat diska sen helgen för att vattnet vägrar rinna ner. Om de inte hör av sig innan 12 idag tänker jag ringa igen och tjata.

Usch, det känns verkligen som höst nu. Vill inte ens tänka tanken men det verkar som att sommaren har försvunnit för den här gången. Men jag hoppas innerligt att det blir några varmar dagar till. Är inte redo för hösten fast den kan vara ganska mysig ibland. Jag vill gå med bara ben och inte behöva använda jacka. Jag vill ha strålande sol inte regn och storm. Jag är helt enkelt en sommarmänniska och det kommer jag nog alltid att vara. Skulle inte vara helt fel att ha ett jobb där vinterhalvåret kunde spenderas utomlands. Undrar om det funkar att göra så som förskollärare?

Idag hade jag tänkt att åka in till stan och lämna in våra förlovningsringar för gravering. Kommer kännas konstigt att vara utan den en vecka. Känner mig bekväm med min ring. Tänker även trä om mitt pärlhalsband och kanske kolla på ett par matchande örhängen. Ellinor ville att vi skulle se Vampyrer suger ngn dag oxå så vi får se om det hamnar på dagens lista.

Nu ska jag göra lite frukost. Hörs senare kanske.

Puss ♥

Jag i min dansoutfit från fredagens föreställning (Inte rätt shorts dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0