Frustrerad

Jag håller på att bli galen. Sitter med körens bokföring som måste bli klar den här veckan för sen försvinner min ekonomiska hjälpreda till Spanien för att jobba och hinner inte hem innan årsmötet. Dessutom måste revisorn hinna kolla igenom allt oxå ju.

Ibland kan jag verkligen vara hopplös på att ta tag i saker, har ingen disciplin alls. Undrar i mitt stilla sinne varför jag inte gav upp att vara kassör efter förra året. Tänkte att jag skulle fixa allt och vara hur duktig som helst men det är bara att erkänna att det inte riktigt blev så *suck* Kanske inte så bra att skriva sånt här på bloggen men vi är ju alla människor och vi kan inte lyckas hela tiden. Jag är långt från perfekt men det gör inget, jag trivs med mig själv. Fast det vore ju inte helt fel att kunna vara ordentlig ibland :) Särskilt nu när skolan drar igång igen. Har faktiskt beställt två böcker redan, vilket jag aldrig gjort innan kursstart förut. Så bravo till mig.

Så här önskar jag att jag kände mig inför bokslutet och mina kassörsuppgifter.

 

...tyvärr är verkligheten mer såhär.


Ska äta lite, fixa iordning mig och sen åka ner på stan. Det blev bio ikväll. Ska bli skönt att slappna av lite för att kunna ta nya tag med bokföringen efter det.

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0