Det går fort när man har roligt

Ja, helt klart. Det är redan torsdag. Vad hände med veckan egentligen? Tycker hela sommaren har gått fort. Skulle gärna vara ledig lite till :) Är ledig nästa vecka med sen börjar skolan igen med allt vad det innebär - läsa, köpa böcker, forska, träffa nya människor osv. Fast förra året gick ju rätt fort så då borde de här terminerna flyga förbi de oxå tycker jag. 3 terminer kvar sen är jag äntligen klar.

Körde ett pass med zumba förut. Känns bra. Mamma ville oxå komma förbi och testa när hon hörde att jag hade det. Så vi får väl ta en zumba-dag hon och jag :)

Måste åka in till stan innan dansen ikväll. Ska se om jag hittar lite billiga accesoarer att ha till showen imorgon. Känns sådär, både dansen och letandet. Ena dansen går jättebra, kommer ihåg allt men uppvärmningsdansen vill verkligen inte sätta sig *suck* Vet inte vad jag ska göra åt det... Bara idag kvar sen är det dansshow imorgon på Sagateatern här i Linköping. Det är GRATIS så kom och kolla om ni inte har ngt annat för er :) Klockan 18 och kl 19 kör vi.

Lite lunch kanske?

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0