My Doctor

Sitter här och kollar på Bella & Tyra Show. Har fortfarande inte gjort något vettigt och jag får ärligt talat ont i magen när jag bara skjuter upp allt. Blir ganska irriterad på mig själv. Jag vet att ni antagligen är trötta på att höra mig klaga och inte göra något åt det men det är skönt att få skriva av sig lite.

Imorgon kommer mamma, Ellinor och Robban hit för att äta, färga hår och ha det allmänt trevligt. Innan dess ska jag hinna med ett tandhygienistbesök, städning och lite mathandling.

Har förbokat biljetter till Dansens dag den 18:e april. Ska gå på en jazzklass och en streetklass. Ser mest fram emot jazzen för jag har verkligen saknat den. Men lovade en kompis att gå på streeten oxå så hon inte skulle behöva gå själv. Vi ska vara o-streetiga ihop :) Kommer nog bli hur kul som helst. Har förresten bara tre lektioner kvar nu på streetjazzen innan det är uppvisning. Aningen nervöst men det kommer bli jättebra. Det mesta sitter nu och har bara tappat lite i slutet som vi gjorde innan lovet. Den 9:e maj är det dags. Dagen innan har vi konsert med LiHtösen så det kommer vara en fullspäckad men rolig helg.

Älsklingen har inte kommit hem än. Försökte få tag på honom nyss men kom direkt till mobilsvaret, inte den blekaste om vart han befinner sig för tillfället. Jaja, han hör väl av sig senare får man hoppas.

Nu ska jag göra lite mat, lax i ugn med bulgur blir det.

Doctor Who har förresten börjat igen :) Ska bli så himla spännande att se hur den nya skådespelaren är. Kommer sakna David Tennant. Han är för alltid my Doctor men jag hoppas det ska bli bra med Matt Smith också.

David Tennat som The Doctor & Billie Piper som Rose Tyler.

Mitt absoluta favoritteam.

 

Matt Smith som den nya Doctor Who.

Har inte sett första avsnittet än så jag vet inte alls hur han kommer vara men just nu ogillar jag honom av principskäl. Ingen kan någonsin ersätta David. Visserligen sa jag samma sak om Christopher Eccleston som var Davids föregångare...

Nej, mat var det ja

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0