Tussilago

Igår när jag cyklade hem (eller var det kanske i onsdags, hmm?) så såg jag årets första tussilagos ❁. Årets första för mig iaf, jag kan ju inte säga att de är årets första för alla. Är det någon annan som har sett tussilago än? Det kändes verkligen som vår då. Tog kort med mobilen, ska se om jag kan lägga upp bilden.

Har varit hos tandhygenisten idag. Gjorde rent överkäken så nu har jag vita fina tänder. Bara alla hål som ska lagas nu. Har fått tre tider i maj, kommer bli dyrt men jag får skylla mig själv för att jag inte har tagit tag i det tidigare (ni känner kanske igen mönstret...)

Ludwig gick precis till jobbet. Han kom hem vid 4 imorse och de måste ha ca 11 timmars vila mellan jobbpassen så han fick börja 15 idag. Vi såg första avsnittet av Doctor Who förut. Är inte överförtjust i Matt Smith än men det går nog över hoppas jag.

Nu ska jag städa lite så inte mamma får ett astmaanfall när hon kommer sen.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0