Trött & hungrig

Idag har det varit så himla fint väder så det går bara inte att vara sur, arg och irriterad :) Visst, det var inte världens roligaste att sitta inne och försöka komma på idéer till temaarbetet men vi åt lunch utomhus och njöt.

Varit och sjungit idag. Hann inte vara där sålänge för jag och ett par till tjejer skulle iväg och gyckla på NH. Det gick väl sisådär men folk såg glada ut åtminstone. Dessutom var vi bara 2 från varje stämma så det var lite osäkert ibland. Men på konserten i maj kommer det låta asbra! Ni bara måste komma och lyssa på oss.

Stannade till vid affären på hemvägen för att handla mat men jag kom itne på vad jag vill äta så de blev bara bröd och proviva. Får väl köpa mat imorgon om vi är kvar sålänge.

Nu är jag väldigt trött men måste råda bot på min hungrighet innan jag kan gå och sova. Kan slå vad om att jag inte kommer komma i säng förens vid 12 iaf. Har någon konstig förmåga att fastna framför datorn ;)

Lite gladare idag. Måste verkligen klippa luggen. Den är för lång när jag kan sätta fast den bakom örat.

Godnatt sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0