Smileys

Har sett att en del bloggare, exempelvis Tyra, kan göra ordentliga smileys i sina inlägg och jag bestämde mig för att ta reda på hur detta går till.

Hittade en sida som heter Bloggdesign.nu där det stod väldigt utförligt hur man skulle göra. Och tada :) Nu kan jag trakassera er ordenligt med en massa olika smileys haha. Gäller bara att lära sig alla olika kommandon nu.

:D :love: :cool: :question:



Uppdatering: Ser nu att alla mina gamla smileys som jag skrivit tidigare har ändrats till de nya verisionerna. Kul.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej!



Var ju bara tvungen att kommentera detta inlägg he he Så kul med smileys, ska nog också checka in den där sidan. Vill med ha ;)

2010-05-07 @ 15:00:06
URL: http://tessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0