Sista dagen

Idag är det sista dagen innan den nya kursen börjar. Skönt att få vara ledig på en måndag men jag vill inte börja nästa kurs. Eller jag vill att den ska börja så den kan ta slut fort men det känns som det kommer bli mycket jobb framöver. Uppsatsen ska skrivas klart och vi har tre veckor med vfu där en gigantostor uppgift ska göras. Kommer dock missa tre dagar eftersom det är Kristi Himmelfärdshelgen ena veckan. Sen ska jag till tandläkaren en dag oxå och jag tror inte jag hinner till Norrköping den dagen då. Önskar det var sommar nu och att jag var klar med den här terminen. I höst får jag läsa i Linköping igen iaf, ska bli skönt att inte behöva pendla. Egentligen vet jag inte om jag orkar fortsätta i höst, är trött på att plugga nu men jag får se efter sommaren hur jag känner.

Idag måste jag hämta ut biljetterna till danspassen som jag ska på den 18 april. Sen får jag se vad jag hittar på mer. Måste skriva lite arbete och sånt tråkigt men jag vill gärna försöka ha det klart idag så det inte släpar efter i nästa kurs. Sen är det dans ikväll. Var ju påsklov förra veckan så det var ett tag sen jag dansade nu. Ska bli roligt att komma igång iaf. Måste försöka komma igång med träningen oxå. Fattar inte hur det har kunnat gå så mycket utför. Enligt min kalender har jag inte varit och tränat (förutom dansen då) sen februari!

Nu blir det frukost.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0