Raindrops is falling on my head

De skulle ha kunnat göra det om jag åkt till universitetet som jag hade planerat. Vilken tur att jag nästan aldrig gör som jag tänkt haha.

Har faktiskt inte gjort något som jag hade tänkt idag, är inte stolt över det. Dock är ju dagen inte slut än så jag kanske gör det jag ska. Det gäller att vara positiv åtminstonde.

Så vad har jag gjort idag? Kollat på Desperate Housewives, musikalen Newsies med Christian Bale och Bill Pullman. Den var inte otroligt bra men lite charmig. Kul att se vad dagens kända skådespelare har gjort något så trevligt som en musikal. De är iaf väldigt duktiga på att dansa. Skulle vara kul att provapå den sortens dans någon gång, med alla roliga hopp och sånt.

Den här låten tycker jag är bäst.

 

De sjunger jättebra i början av den här videon, fina stämmor och allt. Sen är koregrafin rätt så bra med.

Ni borde kolla på den tycker jag, iaf om ni tycker om musikal... eller Christian Bale :)

Älsklingen kommer inte hem förens jättesent idag, de skulle åka mot norska gränsen eller nåt sånt så jag är helt ensam här hemma.

Open the gates and seize the day

Puss ♥

 

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0