Jag vill inte mer!!!


Nej, nu orkar jag inte mer. Jag måste nu vara den mest lättuttråkade person som finns. Klarar ungefär en termin i taget sen har jag tröttnat totalt på skolan. Alla säger hela tiden att jag måste fortsätta så jag blir klar någon gång och får en utbildning och jag vill bara kräkas på dem. Sluta säga åt mig vad jag ska göra! Jag bestämmer väl själv vad jag vill göra med mitt liv?! Och när de säger sånt blir jag bara ännu mer anti. Jag har nog något allvarligt fel eftersom jag reagerar såhär på typ allt.

Hur tusan ska jag hitta någon slags inspiration för att klara dessa 9 resterande veckor? Har massor att göra. Uppsats, tema-arbete, 3 veckor med vfu. Jag vill bara gräva ner mig någonstans eller resa bort länge länge. Det hjälper inte att tänka att 9 veckor går fort, just nu känns det oöverkomligt.

Sen är det problem med koserten oxå. Har ingen pianist, tack vare mig i första hand. Eftersom jag bara skjuter upp saker och ting hela tiden så hann pianisten vi ville ha bli uppbokad. Sen har jag inte kunnat höra av mig till ngn annan för jag har inga nummer till någon. Vill bara skriva en massa fula ord just nu men det ska jag inte göra.

Lite bra saker som händer inom den närmsta framtiden då?
  • På lördag är det kördag. Vi ska sjunga en massa, kolla på film och äta god mat. Brukar vara väldigt trevligt.
  • Dagen efter ska jag och en kompis från dansen vara med på Dekkadans dansklasser. En jazzklass och streetklass. Ser fram emot att få dansa jazz igen.
  • Nästa helg (v.16) kommer Evelina hit och vi ska hitta på ngt kul :) På fredagkvällen är det tjejkväll på BQ som jag kanske ska gå på.
  • Den 24:e ska jag till Sthlm för att mysa med världens bästa kompis. Sen ska vi gå på Bounce. Kommer bli hur kul som helst!
Ska försöka tänka på allt bra i mitt liv istället för hur tråkigt det är att plugga. Inte alltid så lätt dock. Nu ska jag gå och sova. Börjar 9 imorgon och då ska vi fundera på vårt tema-arbete som ska redovisas nästa vecka.

Puss på er och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

hej tjejen!

kollat med erik? han är typ sketabra på piano, o kan inte han så vet jag en till ni kan fråga.. bara du hör av dig om du vill ha nummer =)



Hoppas allt är bra annars, saknar er alla sångtjejer!!

kram!

2010-04-13 @ 23:20:31
URL: http://parat.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, Bounce och mys!!! Kulturama har sin föreställning den helgen oxå, vi kanske kan gå på den med?

Jag lovar att inte säga åt dig vad du ska göra på hela helgen! :)



Puss

2010-04-14 @ 08:03:33
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0