It can happen to you too...

Jaha, så har man blivit attackerad av de små men ack så jobbiga påskkärringarna. Det ringde på dörren och jag tänkte mig inte alls för utan gick glatt och öppnade. Utanför stod tre barn som räckte mig ett påskkort och sen frågade om jag ville ha en påskteckning oxå. Jag sa att visst ville jag det och gav dem gammalt godis.

Jag har egentligen inget emot påskkärringar men allt som oftast har jag inget godis att ge de små liven när de kommer förbi. Detta har lett till att jag hellre ignorerar dörrklockan en dag som denna.

Älsklingen har åkt och klättrat. Funderar på att göra lite våfflor och se någon bra film eller serie. Har Desperate Housewives att kolla ifatt på.

Ha en fortsatt trevlig skärtorsdag ✽

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0