Härligt vårväder

Ska strax fixa iordning mig och ge mig ut i det fina vårvädret men ville bara säga hej först och ge er en kort uppdatering på gårdagen. Lägger upp bilder senare (ska försöka komma ihåg iaf).

Hade jättekul på modellgrejen igår. Liten downside till det hela var all väntan. Det tog typ en timme innan vi fick bli sminkade och sen ganska lång tid innan vi kom in till studion. Sista fotograferingen slutade vid 23.30 ungefär sen stannade vi och kollade igenom alla bilder, vilket tog sin lilla tid. 00.30 kom jag och Ellinor därifrån, utan bilder och fruktansvärt hungriga men glada ändå.

Idag blir det till att fixa med skolarbete innan nästa kurs startar. Ska skriva en text till rapporten och bokföra lite hade jag tänkt. Men först ska jag hämta lite energi genom en promenad.

Puss på er ♥

Bild från häromodagen när mamma och Ellinor var här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0