Äntligen vår

Jag älskar det här vädret! Igår var det helt underbart varmt även fast inte solen var framme. När jag cyklade hem från kören efter 21 på kvällen så var det fortfarande 7 grader varmt ute. Helt underbart säger jag bara.

Det var visst ett tag sen jag skrev men har helt enkelt inte orkat eller varit på humör. Så är det ibland. Dessutom så har jag inte haft något spännande att skriva om (visserligen har jag inte det nu heller... men men). Påskhelgen spenderades hos Ludwigs mormor och morfar. Vi åt god mat, myste med hundar och badade bastu. Allt som allt en mycket trevlig helg.

Träffade Jessica i måndags efter att jag kommit hem från Mönsterås. Jag handlade svart papper till mitt kollage och sen åt vi lite mat och fikade. Lite tråkigt att hon var tvungen att åka hem precis när jag kommit hem. Men om två veckor ungefär ska jag upp till Stockholm för att se på Bounce med henne så de ska bli kul.

Mitt kollage till verninsagen blev jättebra. Glömde dock att ta med vårbilden som var ursprunget till hela idéen men jag är väldigt nöjd ändå. Fick inga kompletteringar på rapporten heller, väldigt skönt. Nu ska jag bara skriva klart eftertankarna som ska in så är allt klart sen. Tänker sätta mig med det idag för att få det gjort. För en gångs skull tänker jag inte vara ute i sista minuten med det!
Kollagebilderna.

Igår var jag hos tandhygienisten för första gången i mitt liv. Tog bort en massa tandsten i underkäken och fick tänderna polerade. Nu är de vita och jättefina. Ska tillbaka på fredag för att ta hand om överkäken. Träffade mamma och Ellinor och vandrade omkring på stan lite. Sen var jag tvungen att åka hem pga hungersnöd och pga det faktum att jag blir hemskt irriterad när jag är hungrig. Inte så kul för någon att vara i närheten av mig då.

Nu måste jag få i mig lite frukost :)

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0