On my own...

Ludwig har lämnat mig... för att åka och fiska med ett par kompisar. Så ikväll är jag ensam hemma, undrar vad jag ska hitta på.

Har fixat en massa med min twitter, kan ladda upp bilder från telefonen nu och har en ny fin bakgrundsbild. Ska lägga upp en widget här på bloggen sen oxå med de senaste uppdateringarna. Ska bara designa om layouten på den först (eller, ja, Ludwig får göra det åt mig haha)

Har verkligen fastnat på twitter nu, tycker det är jättekul att både twittra och följa vad andra har för sig. Trodde jag inte när jag skaffade kontot, vilket jag gjorde enbart för att kunna följa skådespelaren Peter Facinelli (han spelar Carlisle i Twilight)

Igår var jag inne i stan för att färga håret, det blev jättefint, och då passade jag på att gå förbi Press-stop för att kolla om de hade det amerikanska september nummret av Glamour men icke. De hade inte fått in det än så jag beställde det från deras hemsida istället. Kommer förhoppningsvis i början av nästa vecka :) Vill åt en speciell artikel i tidningen annars skulle jag nog inte lägga ut de pengarna.

Shoppade lite annat oxå igår, en fin tröja bl a. Har handlat rätt mycket den här månaden så nu är det köpstopp ett tag framöver *suck*


Nya twitter-bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder! Jag har tagit de 2 finaste... :) Puss

2009-09-05 @ 23:06:16
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0