Meddelande till Jessica :)

Nu har jag läst 3 1/2 kapitel av boken... Nu är det din tur att uppfylla din del av avtalet mohahahaha (eller nåt ondeskefullt skratt i den stilen)



Ludwig har börjat kolla på en ny serie som heter Royal Pains, jag har dock inte varit så intresserad... tills jag fick reda på att det i sista avsnittet skulle vara med en Twilight referns :) Det kunde jag ju inte missa.

Imorgon måste jag göra skolarbete, inte så kul men nödvändigt tyvärr. Har lite saker att läsa och ett broderi att avsluta *suck*

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Prove it! Enligt min karaktärsbedömning och av en basering på tidigare erfarenheter kan du mycket väl hitta på bara för att få din vilja igenom, din lömska lilla markatta! :P

2009-09-07 @ 00:01:57
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0