Smått irriterad

...på mig själv.

Sitter här och undrar varför jag inte beställde biljetter till premiären av New Moon när jag hade chansen. Varför ska jag vara så himla seg på att bestämma mig för saker? Ville egentligen inte gå på premiären av anledningen att filmen skulle kunna förstöras av skrikandes tonårstjejer. Förstår inte varför jag ändrade mig *suck* Jaja, jag får väl gå en annan dag helt enkelt.

Kvällen har, i brist på premiärgående, spenderats med att kolla på en annan bra film, nämligen Leon. Har sett den flera gånger men nu var det directors cut, vilket jag inte sett förut.

Imorgon är jag ledig. Måste öva texter till LiHtösens konsert nästa vecka. Lite panik men det brukar sätta sig. Om ni vill komma i julstämning är ni välkomna söndagen den 29 november kl 17.00 Vi håller till i Baptistkyrkan och det kommer bli hur bra som helst! :)
Så här fint kan det se ut när vi uppträder (bild fr 2007)



På lördag sjunger vi på ljuständningen, ska bli roligt.

Puss på er och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken gullig liten blogg du har :)

take care! puss :)

2009-11-29 @ 18:26:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0